Nån gång måste vah den första

Planen var att jag skulle gå upp halv åtta som vanligt och träna men tyvärr så "försov" jag mig som vanligt.
Efter att tillbringat en kvart till och gråta över det missade träningspasset drog jag ner till stan för att möta svampen vid Södertull.  Vi knallade ner till till nått fik (venne vah de heter) och snacka lite om...  beeep! för den håller jue på o ställer till de som vanligt.
Dock känns det jävligt gay o sitta o fika, inget som en skogshuggare borde syssla med!

Dumpade svampen vid söder igen o drog vidare till optikern för den halvårliga kontrollen av synen.
Det vart som vanligt ett jävligt dyrt besök och hon snodde även linserna som jag hadde i ögonen o sa att jag inte fick använda dom förns imorgon. När jag gick hem insåg jag hur jävla dåligt jag igentligen ser o det är ett under att jag hitta hem över huvud taget.  var bara den vita käppen som saknades ^^ 

Btw  inpuls köpte ett par nya skor nyss också! Efter det att jag hittat ett litet titthål (skulle även fungerat som dörr) för hälen i mina gammla skor,  drog snabbt slutsattsen att hälar varken ska ha titthål eller dörrar. När skadan inte gick att fixa med silkon eller spik var det dags att köpa nya helt enkelt...  de är bara o gå vidare snyft:(


Kommentarer
Postat av: Lillan

you make me proud! :D

2010-02-02 @ 21:10:45
URL: http://lillanfahlstedt.blogg.se/
Postat av: svampen

haha, aa det kändes lite gay att fika på det där fiket. Lite overclas på något sätt. XD Men det var trevligt, tackar tackar! :D

2010-02-02 @ 21:13:38
URL: http://linneahakanenwisjo.blogg.se/
Postat av: Linda

It's a big moment, jag är stolt över att ha bevittnat detta !

2010-02-02 @ 21:24:41
URL: http://enstarfightershistoria.blogg.se/
Postat av: Max

The very first of määätie

2010-02-03 @ 07:48:22
Postat av: bella

jasså har du skaffat blogg (:

2010-02-19 @ 21:56:37
URL: http://mylifeinsettings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0